سیستم نیتروس

سیستم نیتروس

آشنایی با عملکرد سیستم نیتروس
سیستم نیتروس

سیستم نیتروس

آشنایی با عملکرد سیستم نیتروس

آشنایی  با انواع سیستم 

 

کپسول و  گیج 

 

ابزار و  کیت نیتروس

      

اتصالات کیت تایمر ها  سیستم اخطار و قطع کن خودکار 

سیستم ریتاردر برای  انژکتور و کاربرات 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
reza چهارشنبه 18 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 07:50 ب.ظ

miladiiiiiiii kared dorostehhhhhhhhhhhh

ایمان دوشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 04:01 ب.ظ http://hbs-trial.blogfa.com

سلام آقا میلاد
دمت گرم.
خیلی حال کردم. واقعا در هر موضوعی مطلبی می نویسی واقعا قشنگ می نویسی.
بخ قوله نظر بالا کارت درسته.
چاکر دیمون ایران
ایمان

lopper شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:45 ق.ظ http://lopper.blogfa.com

داداش دمت گرم....گرماش به اندازه حرارتی که زیره سوپاپها هست....
خیلی گلی...به خدا اگه بدونی چقد دعات کردم...
منم بعد از این که دودم عجـــــــــــــــــب....نیترو روی ماشین اینه پس کلی افتادم دنبالش ولی تو سایتای فارسی رسما به هیچ چی نرسیدم....معلم دبستان که کلا وقتی میگفتم نیترو میگفتن بچه بشین حرف نزن....راهنمایی هم معلمه 3سال داشتیم باهاش...30بار پرسیدم...اولاش گیج میخورد میرفت تو دیوار...این اخریا میزد تو سرم که گیج میشدم میرفتم تو دیوار...
دبیرستان هم که سال اول که میشه پارسال از معلم شیمی و فیزیک اینقد پرسیدم که همه دیگه صدام میکردن مهدی نیترو...اسم مستعارم شده بود king-nitro
از وقتی بچه بودم و روزای اول بود pcیاد گرفته بودم بازی کنم اندر گراند و کربن روی pcداداشم بازی کرده بودم...ینی حدودا 2دبستان تا همین 10min پیش تو کف این جریان بودم...
8سال روانی بودنم با خوندن 2تا صفحه وبت سر حال اومد....
خیلی مردی...
حتمی بیا وبم...حتمااااااا.....
خیلی دمت گرم بای...

lopper شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:55 ق.ظ http://lopper.blogfa.com

داداش دمت گرم....گرماش به اندازه حرارتی که زیره سوپاپها هست....
خیلی گلی...به خدا اگه بدونی چقد دعات کردم...
منم بعد از این که دیدم عجـــــــــــــــــب....نیترو روی ماشین اینه ...کلی افتادم دنبالش ولی تو سایتای فارسی رسما به هیچ چی نرسیدم....معلم دبستان که کلا وقتی میگفتم نیترو میگفتن بچه بشین حرف نزن....راهنمایی هم معلمه 3سال داشتیم باهاش...30بار پرسیدم...اولاش گیج میخورد میرفت تو دیوار...این اخریا میزد تو سرم که گیج میشدم میرفتم تو دیوار...
دبیرستان هم که سال اول که میشه پارسال از معلم شیمی و فیزیک اینقد پرسیدم که همه دیگه صدام میکردن مهدی نیترو...اسم مستعارم شده بود king-nitro
از وقتی بچه بودم و روزای اول بود pc یاد گرفته بودم بازی کنم اندر گراند و کربن روی pcداداشم بازی کرده بودم...ینی حدودا 2دبستان تا همین 10min پیش تو کف این جریان بودم...
8سال روانی بودنم با خوندن 2تا صفحه وبت سر حال اومد....
خیلی مردی...
حتمی بیا وبم...حتمااااااا.....
خیلی دمت گرم بای...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد